Vrácení zboží a reklamace

Někdy nám to jednoduše nesedne :) Ale nevěšte hlavu. Pokud zboží zakoupíte jako spotřebitel, můžete jej do 14 dnů od doručení vrátit zase zpět a my Vám zboží rádi vyměníme za jiné, nebo vrátíme ve formě elektronického voucheru nebo penězích. Hlavně, abyste byli spokojení :)

Pokud budete zboží vracet, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu:

  1. Zboží se všemi visačkami, nenošené, čisté, neprané a voňavé zkuste zabalit tak, aby nebylo při přepravě poškozeno, třeba do stejného obalu, v jakém zboží dorazilo. Pokud už jej nemáte, stačí jej vložit do sáčku a kartonové krabice třeba od staré rychlovarné konvice - nápadům se meze nekladou :)
  2. Do balíčku přiložte číslo objednávky. Pokud odstupujete od smlouvy ve 14denní lhůtě, přiložte ještě vyplněný formulář z našeho webu - nemusíte tak vymýšlet, co přesně napsat.
  3. Zboží doneste (pokud jste z Brna) nebo zašlete na adresu naší prodejny:
    GO2SPORT
    Minoritská 2
    602 00 Brno
  4. Pokud jste balíček poslali doporučeně poštou, můžete jej sledovat na stránce Track and Trace.

Jakmile k nám dorazí, ozveme se Vám a dořešíme způsob výměny, opravy nebo vrácení peněz.

Budete-li mít k vrácení zboží nebo reklamacím otázky, cinkněte nám nebo napište e-mail :)

Podrobné informace k odstoupení od smlouvy (včetně formuláře) nebo reklamacím najdete v našich Obchodních podmínkách.