Někdy nám to jednoduše nesedne :) Ale nevěšte hlavu. Pokud zboží zakoupíte jako spotřebitel, můžete jej do 14 dnů od doručení vrátit zase zpět a my Vám zboží rádi vyměníme za jiné, nebo vrátíme ve formě elektronického voucheru nebo penězích. Hlavně, abyste byli spokojení :)
Pokud budete zboží vracet, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu:
- Zboží se všemi visačkami, nenošené, čisté, neprané a voňavé zkuste zabalit tak, aby nebylo při přepravě poškozeno, třeba do stejného obalu, v jakém zboží dorazilo. Pokud už jej nemáte, stačí jej vložit do sáčku a kartonové krabice třeba od staré rychlovarné konvice - nápadům se meze nekladou :)
- Do balíčku přiložte číslo objednávky. Pokud odstupujete od smlouvy ve 14denní lhůtě, přiložte ještě vyplněný formulář z našeho webu - nemusíte tak vymýšlet, co přesně napsat.
- Zboží doneste (pokud jste z Brna) nebo zašlete na adresu naší prodejny:
GO2SPORT
Minoritská 2
602 00 Brno - Pokud jste balíček poslali doporučeně poštou, můžete jej sledovat na stránce Track and Trace.
Jakmile k nám dorazí, ozveme se Vám a dořešíme způsob výměny, opravy nebo vrácení peněz.
Budete-li mít k vrácení zboží nebo reklamacím otázky, cinkněte nám nebo napište e-mail :)
Podrobné informace k odstoupení od smlouvy (včetně formuláře) nebo reklamacím najdete v našich Obchodních podmínkách.